David Falch startede sin motorsportskarriere i 1987, som 11 årig, med go kart i Minipop klassen, og de næste mange sæsoner blev kørt i de forskellige go kart klasser, hvor det blev til mange flotte placeringer og flere mesterskaber undervejs.
Allerede i sin debutsæson - 1987 - sluttede David Falch på skamlen i Danmarksmesterskabet. Her ses vinder trioen med Finn Sode (1. pl.), Jesper Carlsen (2. pl.) og til højre David Falch (3. pl.). (Foto: Falch)
I 1992 kørte David Falch Danmarksmesterskabet hjem. (Foto: Falch)
Igen i 1998 vandt David Falch Danmarksmesterskabet. (Foto: Falch)
Efter tolv år i go kart, så skiftede David i 1999 op til bilklasserne, og her valgte han en noget usædvanlig rute for en ung kører.
David havde sammen med nogle kammerater restaureret en Porsche 911S fra 1968, og i den stillede han op i 'Historisk Motorsport', hvor det blev til to sæsoner i den hvide Porsche.
2001 blev lidt af et overgangsår for David, her blev Porschen solgt, og der blev i stedet indkøbt en Peugeot 206 GTI, som blev opbygget til Gruppe N klassen for biler mellem 1601 og 2000 cc - Yokohama Cup. Det blev dog kun til et par løb i denne sæson.
David Falch's første Gruppe N 1601 til 2000 cc (Yokohama Cup) racer - en Peugeot 206 GTI. (Foto: Motorsporten.dk)
Igen i 2002 stillede David op i Yokohama Cuppen med sin Peugeot 206, hvor hans bedste placering var en 3. plads i 'Åbningsløbet' på Jyllands-Ringen, og sæsonen sluttede med en samlet 6. plads i mesterskabet.
Efter 2002 sæsonen blev Peugeot'en solgt, og 2003 kørte David for LV-Motorsport / Team VM Zinc Umicore, det var igen i den store Yokohama Cup klasse, hvor han kørte i den ene af teamets Peugeot 307 EPO I racere, den anden af racerne blev kørt af Lars Vendelbo.
Det blev til en 3. plads til David i mesterskabet.
Første sæson for LV-Motorsport / Team VM Zinc Umicore kørte David Falch i denne Peugeot 307 EPO I. (Foto: Motorsporten.dk)
Op til 2004 sæsonen udvidede LV-Motorsport / Team VM Zinc Umicore teamet med yderligere en bil, igen var David team kollega med Lars Vendelbo samt teamets nye kører Klaus Verner.
Det blev igen til en 3. plads i mesterskabet, hvor det ene og alene var uheld der forhindrede ham i at vinde mesterskabet.
Mesterskabet blev vundet af Klaus Verner med Lars Vendelbo på 2. pladsen, så her gjorde LV-Motorsport / Team VM Zinc Umicore med David's 3. plads helt rent bord i den store Yokohama Cup klasse.
David Falch's 2004 racer, en Peugeot 307 EPO II fra LV-Motorsport / Team VM Zinc Umicore teamet, sikrede ham endnu en 3. plads i Yokohama Cuppen. (Foto: Motorsporten.dk)
Rykkede op i ICA hvor han kørte for JS-Engines i en CRG kart.
Nr. 3 ved Sjællandsmesterskabet.
Nr. 10 ved Nordiskmesterskab.
Deltager ved Europamesterskabet for juniorer.
Rykkede op i Formel A som kører for Haase Kart's fabriksteam.
Nr. 1 ved Danmarks- mesterskabet, sejren blev senere annuleret p.g.a. 100 grams undervægt.
Nr. 1 ved Federation Cup ved VM (B finale) i Laval, Frankrig.
Nr. 15 i EM serien (over 150 startende):
7.plads i Jesolo
8.plads i Holland
Blev nummer 13 i DTC mesterskabet, med 67 point.
Blev nummer 7 i DTC Cuppen, med 165 point.
Delt nummer 8 i DTC Team mesterskabet, sammen med Klaus Verner, de scorede 83 point.
Nummer 11. i DTC mesterskabet, med 69 point.
Nummer 5 i DTC Cuppen, med 214 point.
Nummer 8 i DTC Team mesterskabet, sammen med Jason Watt, de scorede 135 point.