Bedste danske hold er fortsat Jens Gandrup og Kristian Flensbak i Alfa Romeo Alfetta GTV. De er godt på vej mod en placering i top 10.
Bedste danske hold er fortsat Jens Gandrup og Kristian Flensbak i Alfa Romeo Alfetta GTV. De er godt på vej mod en placering i top 10. (Foto: Michael Eisenberg)
Toni Hansen og Per Brodersen i Audi 80 er nu næstbedste danske hold efter en god dag på de isglatte bjergveje mellem Valence og Monaco.
oni Hansen og Per Brodersen i Audi 80 er nu næstbedste danske hold efter en god dag på de isglatte bjergveje mellem Valence og Monaco. (Foto: Michael Eisenberg)
Lars Bækkelund og Arne Pagh i Porsche 924 turbo blev forsinket, da de måtte køre bag ved fem andre biler på en specialetape, hvor overhaling ikke var mulig.
Lars Bækkelund og Arne Pagh i Porsche 924 turbo blev forsinket, da de måtte køre bagved fem andre biler på en specialetape, hvor overhaling ikke er mulig. (Foto: Michael Eisenberg)
Hans Kolby og Jan Østergaard i Au2Parts Lancia Fulvia mistede sekunder, da de måtte bakke i et hårnålesving, hvor de ikke kunne få bilen i gear.
Hans Kolby og Jan Østergaard i Au2Parts Lancia Fulvia mistede sekunder, da de måtte bakke i et hårnålesving, hvor de ikke kunne få bien i gear. (Foto: Michael Eisenberg)
Bent Mikkelsen og Kim Frandsen i Ford Escort RS 2000 er udgået med motorproblemer i Barème midt mellem Valence og Monaco.
Rallye Monte-Carlo Historique slutter onsdag morgen i Monaco efter nattens krævende bjergveje, hvor deltagerne på to specialetaper typisk får lige så mange strafpoint som på de foregående 12.
Michael Eisenberg Læs mere om: Monte Carlo04/02/15 - Monte Carlo - Rally Monte-Carlo Historique |