Herfra kan vi så bare gætte på om bilen virkelig er så hurtig over distancen, eller?
Peugeot bilen stoppede jo ude på banen under mandagens test, og kom ikke ud og køre mere den dag. Det viser sig nu at skaderne ikke var så store som først antaget. Fejlen lå i et oliefilter, og var dermed ikke nogen katastrofe for Peugeot teamet.
Nåh - men tirsdag eftermiddag var alle teams i gang igen, og efter den hæsblæsende formiddags session er vi tilbage på hvad man kan kalde normal tider med Audi og Peugeot forrest.
Efter dagens test udtalte Dindo Capello, at han er overrasket over hvor hurtig Peugeot'en er, og han virker begrundet bekymret over det pace som Peugeot lægger for dagen.
I LMP2 klassen har Penske teamet i dag fortalt, at de sidste sæson kørte med en bil lige på vægt grænsen, og da bilen i år bliver tungere, vil det helt sikkert få en effekt på den performance. Hvis det er rigtig, kan vi kun se frem til hvilken efftekt det vil får på den europæiske udgave af samme bil, der er endnu tungere.
GT2 klassen er der også ved at komme gang i nu. Tafel Racing ser ud til at have skruet længe nok på bilen, til at den nu køre hurtig, og de er overraskende hurtigere end Risi Competizione.
Eftermiddags tiderne:
2 - Audi Sport North America - 1:44.483
07 - Equipe Peugeot Total - 1:44.609
6 - Team Penske Porsche - 1:45.792
26 - Andretti Green Racing - 1:45.931
7 - Team Penske Porsche - 1:46.241
9 - Patron Highcroft Racing - 1:46.356
15 - Lowe's Fernandez Racing - 1:47.002
20 - Dyson Racing Porsche - 1:47.009
16 - Lowe's Fernandez Racing - 1:47.664
8 - BK Motorsports - 1:49.040
08 - BK Motorsports -1:59.241
71 - Tafel Racing - 2:02.111
62 - Risi Competizione - 2:02.857
22 - Panoz Team PTG - 2:03.792
21 - Panoz Team PTG - 2:04.262
48 - Corsa Motorsports - 2:06.380
61 - Risi Competizione -2:07.179 Vejgaard
Læs mere om: Sebring |