På kørersiden er vi meget stolte over, at kunne præsentere så store navne som Jens Edman, Martin Jensen samt Jesper Sylvest. Vi stiller således op med yderst kompetente kørere hvilket betyder, at vi går efter både Kørermesterskabet, Team Mesterskabet samt Privat Cuppen.
(Foto: Hartmann Honda Racing)
Jens Edman får den helt nye Honda Accord årgang 2007, bilen var oprindelig bygget til J.A.S. egen entré i WTCC, men en rask handel med Hans Hartmann betød at J.A.S. i første omgang må udsætte deres entre i serien. Bilen er således absolut nyeste specifikation.
Martin Jensen får sin ”gamle” bil der har været igennem en større renovering i Italien.
Bilen er også opdateret med samme fine specifikationer som den nybyggede bil.
Jesper Sylvest arver Märkko Märtins bil, med den bil har Jesper gode muligheder for at levere et absolut topresultat i Privat Cuppen, bilen er også blevet opdateret til samme specifikation som de ovennævnte.
På elektronik siden er det gennem næsten 1 år blevet arbejdet på diverse nyheder, som alle bliver monteret i vores biler, en at de største forbedringer er opdateringen med komplet el- system som Porsche bruger i deres LMP2 racere, dette har bevirket en markant ændring af hele konstruktionen omkring relæer og sikringer, desuden er dataopsamlingen blevet unik. På sensorsiden er der endvidere mange spændende nyheder, flere af dem er aldrig før set i motorsport.
Vi er meget stolte over et yderligere samarbejde med Honda, idet vi igen i år har fået enorm opbakning fra hele Honda organisationen, samt Honda forhandlerne, det er absolut deres fortjeneste at vi nu kan fremvise så fine biler og så gode kørere.
Som Teamejer er det min klare holdning at året 2007, er året hvor vi har den største chance nogensinde for et topresultat, vi har også en målsætning for at prøve kræfter udenfor DTC, idet vi arbejder på flere muligheder for at deltage i udlandet.
Hartmann Honda Racing Læs mere om: Jens EdmanMartin JensenHartmann Racing |