Kinesiske tegn på Renault |
Formel 1 24/09/04
|
|
Umiddelbart ser det ud som om sponsor mærkerne er sat på bilen mens den kørte, det forholder sig dog ikke sådan. |
|
Renault F1 teamets sponsorpartner Hanjin Shipping vil udnytte chancen og reklamere på kinesisk på bilerne, men dew kører i deres 'nærområde'.
Den Koreanske gruppe som styre det globale logostik og transport netværk som arbejder i over 35 lande på 6 kontinenter med 140 skibe. Hanjin var pionere på det kinesiske marked med en tidlig strategi i Kina hvilket har resulteret i hovedkontor i Shanghai og 29 kontorer rundt om i Kina. Derudover har firmaet 51 ruter ind i Kina, hvilket sidste år resulterede i volumen på 100 millioner tons gods.
(Foto: Renault F1)
Hanjin har derfor valgt at reklamere på kinesisk for at forstærke sit navn i landet.
"Lige som Formel 1 operere Hanjin på en global skala og vi prøver at tage højde for de individuelle kulturelle forhold. I forbindelse med vores første besøg i Kina har vi gjort den gestus at reklamere for det lokale publikum på deres eget sprog" forklarede direktør Sooho Cho fra Hanjin Shipping. Selch
Læs mere om: 26/09/04 - Shanghai - Formel 1 |
|
| |