Flere kørere klager over varmen, det er stadig uhyggeligt varmt på Le Mans. I Bentley'erne regner man med temperaturer op mod 70 grader i cockpittet. Varmen betyder også større belastning på bil og dæk. 18,09 - Frank Biela i Audi nr. 10 har fået gang i bilen igen, og prøver igen at liste bilen tilbage til pittet. Jan M. er nr. 3 i generel klassementet. 18,25 - I GTS klassen er det stadig Ferrari'erne der dominerer. 18,30 - Den hollandske Dome med Andy Wallace bag rattet kunne meget vel være udgået af løbet da Corvette nr. 50 glemmer at se sig for i forbindelse med en nedbremsning. De to biler spinder rundt men kan dog forsætte. Det har dog kostet en del tid i forhold til konkurrenterne. Bentley nr. 8 og Audi nr. 5 (Jan M's) udkæmper nogle meget tætte dueller hvor de skiftes til at overhale hinanden. 18,32 - Casper Elgaard kører i pit og ind i pitgaragen. Der er igen problemer med bilen. Motorcoveret bliver taget af og mekanikerne går i gang med at skifte batteriet igen. Desuden skal generatoren skiftes da den ikke lader batteriet. Det har været et problem ved bilen lige siden løbet startede. 18,35 - Audi nr. 10 udgår endeligt. Biela har ellers kæmpet en sej kamp for at få bilen tilbage til pittet, men nu er det så slut. Audi nr. 5 kører ind til et ordinært pitstop. John Nielsens bil bliver idømt en stop and go straf. 18,59 - John Nielsen har selv sat sig i bilen og kører nu ud for at genoptage racet. I toppen er det stadig Tom K. foran Bentley nr. 8 og Audi nr. 5. I GTS klassen hedder det nu tre Ferrari'er i spidsen foran Corvetterne. Dons
Læs mere om: 15/06/03 - Le Mans - Le Mans |