Mest oplagt er det at Adrian Sutil fortsætter, og det kan kun være et eventuelt skifte til Renault som sender tyskeren videre. Det skulle derfor være meget sikkert at Sutil får endnu en sæson for det indiske team.
Det er også oplagt at pege på Vitantonio Liuzzi som fortsættende kører. Italienerne mener selv at han har en aftale for 2011, men de aftaler plejer ikke at være meget værd indtil der er en officiel melding om kørerbesætningen.
"Jeg har en kontakt med Force India for 2011, så jeg er meget sikker på at jeg bliver der. Vi har lige afsluttet mesterskabet, så vi har ikke talt om situationen, men jeg ser mig selv hos Force India og fra hvad jeg har hørt, har de også bekræftet at det er deres intention," lyder det fra italieneren der i 2010 havde en svær sæson.
Liuzzi er dog i konkurrence med flere andre kørere som forsøger sig som interessante emner. Bernie Ecclestone vil meget gerne have teamet til at ansætte Karun Chandhok, så der kommer endnu mere fokus på sporten fra en af verdens mest folkerige nationer. I flere sæsoner har han været et emne, men han har ikke fået lov at få sædet. Karun Chandhok var med for Hispania i 2010 - og Ecclestone vil meget gerne have ham med igen i 2011 hvor der for første gang skal køres GP i Indien (Foto: Hispania F1)
En kører der også desperat jagter et sæde, er Nico Hülkenberg. Han fik ikke forlænget aftalen med Williams. Willi Weber skal dog uventet på arbejde og er meget sikker på at han bliver i Formel 1 - og at det bliver hos Force India. Weber forsøger at sælge ham som erstatning for den tyske rival, Adrian Sutil.
"Hulkenberg kan køre for en langt mindre løn end Sutil," er den taktiske melding fra Weber.
Dermed kommer det næppe til at blive et indisk team med to tyskere - de vil tiltrække de samme sponsorer, hvilket teamet ikke har brug for. En anden tysker der forsøger at holde liv i sit Formel 1-liv er Nick Heidfeld som også banker på dørene hos de forskellige teams - men han kommer ikke med penge, så det er spørgsmålet om han kan finde en plads hos Force India - med mindre han kommer til penge.
Teamets reservekører, skotten Paul di Resta har også muligheder. Han har blandt andet støtte fra Mercedes. Paul di Resta har testet meget for teamet - og kunne være en outsider til et 2011-sæde (Foto: Force India Media)
De kommende uger skal derfor nok blive meget spændende.
"Vi vil sætte os sammen i teamet og beslutte os i de kommende uger hvem der skal være vores kørere i næste sæson," siger Mallya. Benji
Læs mere om: Adrian SutilKarun ChandhokNick HeidfeldNicolas HülkenbergPaul Di RestaVitantonio LiuzziForce India |