Vi have haft travlt i ugen op til denne weekend med at få fundet en ny motor til 206'eren, og få den justeret ind, men vi nåde det hele!!
Så vi var meget spændte på hvordan den nu kørte den nye motor, plus vi have haft store problemer med understyring, fra den aller første løb på Jyllands-Ringen i år, vi have fået ændret lidt på undervognen, men fik ikke af gode grunde prøvet det af på Padborg Park!!!
Og jo, til den frie træning kørte bilen bare godt, motoren trak fint, og ingen understyring..dejligt..vi fik os kørt ind som 15'er ud af de 25 biler..jo jo, det var vist ok..
(Foto: Motorsporten.dk)
Til tidtagning 1 var temperaturen ved at komme godt op på 'ringen', så der blev justeret lidt på luften, tiden blev lidt bedre, det hurtigste vi har kørt på Djursland, så det blev til en start som 14.
Til tidtagning 2, var temperaturen ved at nå de 25 grader, uha det var varmt i 206'eren, det blev ikke så godt,v i kørte 0,500 sekund langsommer end i tidtagning 1, øv..starter igen som 14'er.
Heat 1:
Vi kommer godt fra start og holder os i top 12, men de sidste 3 omgange har bagdækkene samlet så meget gummi op at bilen føles som om den er flad på et dæk, så vi glider ned som 14'er, men med den aller hurtigste tid vi har kørt heroppe 1:00,421.
Heat 2:
Vi kommer ok med fra start, men så kniber det pludselig med bremser ned af "Trapperne" og der ryger et par pladser, vi får kæmpet os op igen, men så igen bliver der problmer med det opsamlede gummi på baghjulene, og de sidste 3 omgange går stille og rolig, og vi dumper ned som 16'er..øv..
Men set i bakspejlet, kørte og styrede bilen godt, så vi skal bare lige have fundet ud af hvad det skyldes at der bliver samlet så meget gummi op.
Men ellers tak til alle i den store klasse for godt race....vi ses på Jyllands-Ringen.
Team Give Dækcenter Læs mere om: 29/05/05 - Ring Djursland - Yokohama Cup Gr. N 2000 |