Privatkørerne Daniel Carlsson og Manfred Stohl sluttede på henholdsvis femte- og sjettepladsen med deres 206 WRC'er.
"Jeg er glad for resultatet, selv om jeg ikke har været helt dus med bilen under rallyet. Men det vigtigste er, at bilen viste sig både driftssikker og hurtig. Vi havde nok fart i 307'eren til at blande os i topstriden hele vejen," lød det fra Harri Rovanpera, der satsede på det sikre i kampen og sluttede 28 sekunder efter vinderen, Petter Solberg, Subaru Impreza WRC og ti sekunder efter Sebastien Loeb's Citroën Xsara WRC.
Harri Rovanpera på vej mod tredjepladsen i Akropolis Rallyet med sin Peugeot 307 WRC. (Foto: Peugeot Sport)
Marcus Grönholm, var opsat på at revanchere sig efter skuffelsen fra Cypern, hvor han mistede sejren efter rallyet, og finnen tog en tidlig føring. Men desværre endte hans rally med beskadiget baghjulsophæng efter nærkontakt med en af de store sten, som Akropolis Rallyet er så rig på.
Til gengæld var der ingen grænser for glæden hos Bozian teamet, da den fremstormende svensker, Daniel Carlsson, sikrede 206 WRC modellens bedste resultat for en privatkører til dato.
"Kombinationen af samarbejdet med Mattias (hans co-driver Matiias Andersson) og en pålidelig bil hjalp mig frem til et fantastisk resultat," sagde en beskeden svensker efter rallyet, hvor der også var lovord fra Peugeot's sportsdirektør, Jean-Pierre Nicolas.
"Daniel har placeret sig mellem de forreste og fulgt Peugeot's ordre om angreb. Han har udført et fantastisk arbejde og vi er utålmodige efter at se han i aktion igen i Tyrkiet."
Aktuel Motorsport Information fra Peugeot Læs mere om: 06/06/04 - Grækenland - WRC |