Prefinalen
Dramaet starter allerede før starten, hvor Jason Watt må trække sig med en knækket drivaksel. Dermed er 2002-mesterens tredje 0 i pointregnskabet en realitet. Vedkommende heksedoktor, der har nedkaldt forbandelsen over Watt, må gerne ophæve den igen, så vi kan få set lidt motorløb fra denne kant!
Starten på prefinalen og Casper Elgaard er kommet foran. John Nielsen bejler til andenpladsen, men må snart lade begge Toyota'er komme forbi. (Foto: Motorsporten.dk)
Jens Edman og Henrik Lundgaard starter i første række, med Casper Elgaard og John Nielsen i anden. BMW'erne er som skudt ud af kanoner i starten, hvor Elgaard presser sig igennem Toyota'erne, mens Nielsen vælger ydersiden. Henrik Lundgaard, der er kommet bedst af sted i første række, giver sig dog ikke så let og presser sig forbi John Nielsen i Poetzsch-svinget, hvor også Jens Edman smutter med forbi.
Kurt Thiim hører også til blandt hurtigstarterne og passerer Pontus Mörth, der svarer igen i indgangen til Big Mag-kurven og tager femtepladsen. Midt i feltet må Tom Pedersen udgå med ødelagt styretøj, efter en kollision med Martin Pedersen. Honda'en bliver parkeret på inderkredsen lige over for pitten, hvorfra K-motorsport-teamet blot kan se på.
Forrest lægger Casper Elgaard hurtigt lidt luft til de forfølgende Toyota'er og John Nielsen med omkring et halvt sekund pr. omgang. Pontus Mörth viser at han også vil lege med i år og følger pænt med de førende på femtepladsen, mens feltet bag ham bliver trukket ud på linje.
Faktisk sker der ikke sønderlig meget før et par omgange før mål. John Nielsen forsøger en optimistisk overhaling af Jens Edman i Audi-kurven, men rammer i stedet Toyota'en, der bliver sendt sidelæns ud over banekanten. Svenskeren holder speederen i bund og redder sig dermed tilbage på fast underlag, men John Nielsen og Pontus Mörth er øjeblikkelig forbi. Kollisionen har også kostet John Nielsen momentum, så på vej mod chikanen accelerer Mörth forbi, der derved avancerer fra femte- til tredjepladsen på få hundrede meter!
Casper Elgaard vinder en sikker sejr foran Henrik Lundgaard, Pontus Mörth, trods hårdt pres fra John Nielsen, holder tredjepladsen.
På femtepladsen har Jens Edman fået hænderne fulde. Kurt Thiim og Martin Jensen er kommet helt op bagi i kampen om femtepladsen og dermed pole position i finalen. På sidste omgang presser Thiim sig forbi i bunden af Big Mag og trækker øjeblikkelig fra, mens Martin Jensen udfylder Edmans spejle helt - Toyota'en er tydeligvis ikke på højden efter mødet med John Nielsen. Netop som Kurt Thiim ligner finalens pole sitter, blokerer han forhjulene for enden af langsiden og må tage nødsporet. Nu får han i stedet målflaget i pitten - som en skuffende elver! Jens Edman bliver dermed atter femmer foran Martin Jensen.
Mike Legarth bliver, som syver, bedste Cup-kører og tager dermed et par "prof-skalpe". Havde løbet været meget længere, er der dog ingen tvivl om at Philip Andersen var kommet forbi. Fra tyvende startposition har Honda-køreren kørt sig flot op takket være overhalinger og uheld for konkurrenter. Michel Nykjær, der bliver nier, er derimod en skygge af sig selv i forhold til Jyllands-Ringen.
Philip Andersen kørte en stærk prefinale, men blev fældet af mekanikken kort før finalestarten. (Foto: Motorsporten.dk)
I DTC Cuppen vinder Mike Legarth et løb, som længe ligner en BMW walk-over. Jens Møller er kommet af sted som toer og kæmper længe med Gunnar Kristensen, indtil de to rammer hinanden i indgangen af Big Mag. Kristensen spinder og havner i det slagne felt, der består af John Hansens flotte, men ikke særlig hurtige, Alfa Romeo, og Carsten Leveau, der tidligt spinder ud og mister en omgang.
Jens Møller oppe og blande sig med de store. Et startuheld stoppede desværre hans løb i finalen. Her ses han mellem Martin Jensen og Michel Nykjær i starten af prefinalen. (Foto: Motorsporten.dk)
En langsomt startende Jesper Sylvest kører andenpladsen hjem mod slutningen, hvor også Michael Schröter kommer forbi Jens Møller. Schröter kører i øvrigt for første gang med sekventiel gearkasse i Golf'en, ved denne lejlighed. Martin Pedersen og en underlig ukampdygtig Michael Carlsen tager femte- og sjettepladsen.
Resultatet af prefinalen
|
pos. | grid | # | kører | mærke | omg. | tid | point |
|
1. | 3. | 2 | Casper Elgaard | BMW 320i | 10 | 10:55.360 | 20 |
2. | 2. | 8 | Henrik Lundgaard | Toyota Corolla | 10 | 10:57.971 | 17 |
3. | 5. | 10 | Pontus Mörth | Volvo S60 | 10 | 10:59.181 | 15 |
4. | 4. | 3 | John Nielsen | BMW 320i | 10 | 10:59.688 | 13 |
5. | 1. | 7 | Jens Edman | Toyota Corolla | 10 | 11:05.104 | 11 |
6. | 8. | 14 | Martin Jensen | Peugeot 307 | 10 | 11:05.336 | 10 |
7. | 9. | 99 | Mike Legarth | BMW 320i | 10 | 11:13.213 | 9 |
8. | 20. | 15 | Philip Andersen | Honda Civic | 10 | 11:14.169 | 8 |
9. | 10. | 17 | Michel Nykjær | Seat Toledo | 10 | 11:15.757 | 7 |
10. | 11. | 20 | Jesper Sylvest | Peugeot 307 | 10 | 11:17.799 | 6 |
11. | 7. | 22 | Kurt Thiim | Renault Mégane | 10 | 11:19.730 | 5 |
12. | 14. | 21 | Michael Schröter | VW Golf | 10 | 11:22.120 | 4 |
13. | 12. | 4 | Jens Reno Møller | BMW 320i | 10 | 11:24.802 | 3 |
14. | 15. | 25 | Martin Pedersen | Peugeot 406 | 10 | 11:26.795 | 2 |
15. | 21. | 9 | Michael Carlsen | Peugeot 307 | 10 | 11:36.138 | 1 |
16. | 16. | 13 | Gunnar Kristensen | BMW 320i | 10 | 11:37.370 | 0 |
17. | 17. | 6 | John Hansen | Alfa Romeo 156 | 10 | 11:41.198 | 0 |
18. | 18. | 12 | Carsten Leveau | BMW 320i | 9 | 11:23.503 | 0 |
NC | 6. | 5 | Jason Watt | Peugeot 307 | 0 | 0:00.000 | 0 |
NC | 13. | 16 | Tom Pedersen | Honda Civic | 0 | 0:00.000 | 0 |
DNS | 19. | 11 | Jørgen Weinreich | Nissan Primera | - | - | - |
|
Hurtigste omgang kørt af #3 John Nielsen i 1:03,180 på 6. omgang = ny banerekord.
Lap-chart for prefinalen
|
pos. | kører | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|
1. | Jens Edman | 7 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
2. | Henrik Lundgaard | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 |
3. | Casper Elgaard | 2 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 10 | 10 |
4. | John Nielsen | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
5. | Pontus Mörth | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 7 | 7 |
6. | Jason Watt | 5 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 14 |
7. | Kurt Thiim | 22 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | 99 |
8. | Martin Jensen | 14 | 99 | 99 | 99 | 99 | 99 | 99 | 99 | 99 | 99 | 15 |
9. | Mike Legarth | 99 | 4 | 4 | 17 | 17 | 4 | 4 | 15 | 15 | 15 | 17 |
10. | Michel Nykjær | 17 | 17 | 17 | 4 | 4 | 13 | 13 | 17 | 17 | 17 | 20 |
11. | Jesper Sylvest | 20 | 13 | 13 | 13 | 13 | 17 | 17 | 4 | 20 | 20 | 22 |
12. | Jens Reno Møller | 4 | 12 | 12 | 12 | 15 | 15 | 15 | 20 | 4 | 21 | 21 |
13. | Tom Pedersen | 16 | 21 | 21 | 15 | 20 | 20 | 20 | 21 | 21 | 4 | 4 |
14. | Michael Schröter | 21 | 15 | 15 | 21 | 21 | 21 | 21 | 25 | 25 | 25 | 25 |
15. | Martin Pedersen | 25 | 20 | 20 | 20 | 25 | 25 | 25 | 9 | 9 | 9 | 9 |
16. | Gunnar Kristensen | 13 | 25 | 25 | 25 | 9 | 9 | 9 | 13 | 13 | 13 | 13 |
17. | John Hansen | 6 | 9 | 9 | 9 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 |
18. | Carsten Leveau | 12 | 6 | 6 | 6 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | - |
19. | Jørgen Weinrich | 11 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
20. | Philip Andersen | 15 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
21. | Michael Carlsen | 9 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
|
Pausen
Mellem prefinalen og finalen har teamene 20 minutter til at gøre bilerne klar. Mens de 19 biler bliver klargjort i pitten, må en del af K-motorsport-mekanikkerne ud på inderkredsen af banen, for at skifte en styrestang på Tom Pedersens Honda Civic. Med 8 minutter i overskud, kan de sende Tom Pedersen afsted mod pitten, klar til start!
Det er efterhånden tredje gang på to år at dette team må improvisere en reperation under disse forhold. Sådan en præstation fortjener et skulderklap.
Intermistisk pit lane på Padborg Parks inderkreds. K-motorsport igang med at gøre Tom Pedersens Honda køreklar. (Foto: Motorsporten.dk)
Finalen
Dramaet er dog ikke slut for K-motorsport endnu. Da feltet bliver sendt af sted på opvarmningsomgangen, bliver Philip Andersen holdende. Han formår at få gang i bilen, blot for at køre i pit med en knækket trækaksel. Det bliver dermed endnu engang tidlig fyraften for den talentfulde kører.
Resten af feltet liner op med Jens Edman og John Nielsen i første række, Pontus Mörth og Henrik Lundgaard i anden, og Casper Elgaard og Martin Jensen i tredje, mens Jason Watt og Tom Pedersen slutter feltet af.
Med John Nielsen i første række, er resultatet af starten næsten givet på forhånd. Den rød/hvide BMW kommer ikke overraskende i front, mens Casper Elgaard øjeblikkelig angriber Jens Edman på andenpladsen. Netop som Elgaard er ved at passere Edman på mållangsiden, løber han tør for asfalt og svenskeren genindtager andenpladsen. Elgaard er treer foran Pontus Mörth, Henrik Lundgaard og Kurt Thiim, der startede på 11. pladsen! I Poetzsch-kurven er det Mörths tur til at mangle plads. Med et par hjul i sandet, må han lade Lundgaard, Thiim og Martin Jensen passere.
Padborg Park er ikke specielt bred - slet ikke når DTC-feltet starter. (Foto: Motorsporten.dk)
Blandt DTC Cup-deltagerne går starten heller ikke stille af. Martin Pedersen kommer i klemme mellem Gunnar Kristensens og Jens Møller og får flået den kombinerede frontspoiler/stødfanger af. Begge BMW-kørere må derimod trække sig med endnu større skader.
I det hele taget er det ikke privatkørernes løb. Michael Schröter havner i sandkassen i Yokohama-svinget på femte omgang og omgangen efter må også Martin Pedersen parkere i Big Mag. Hans 406'er ser temmelig gennemtygget ud på dette tidspunkt og har nu også fået slået det ene forhjulsophæng løst. Carsten Leveau slutter feltet af, inden han må køre i pit med problemer og udgå.
Toyota var endnu engang stærke. Her er Jens Edman foran Henrik Lundgaard. (Foto: Motorsporten.dk)
John Nielsen kommer hurtigt uden for Jens Edmans rækkevidde, der til gengæld får en del opmærksomhed fra Casper Elgaard. På syvende omgang rammer Elgaard Toyota'en i det langsomme Yokohama-sving efter Big Mag, uden at overhalingen lykkes. I stedet koster den BMW-køreren tid, så Henrik Lundgaard nu er på tredjepladsen efter Edman.
Den placering holder imidlertid ikke længe. Da denne gruppe når Poetzsch-svinget, sætter Casper Elgaard et meget målbevist angreb ind og passerer Lundgaard indenom. Også Pontus Mörth er tæt på at følge med forbi, men må vente lidt endnu.
Bag de førende er der også sket ting og sager. Her anfører Kurt Thiim en tæt kæmpende gruppe bestående af Martin Jensen og Pontus Mörth. Allerede på anden omgang kommer Mörth forbi Jensen i Big Mag, hvorimod Kurt Thiim er sværere at komme forbi. Imidlertid afgør teknikken i Renault'en denne kamp, da Thiim må trække i pit på sjette omgang. Han kommer ganske vist tilbage, men 4 omgange efter og slutter derfor fjortende og sidst.
Kurt Thiims Renault Mégane var som transformeret i forhold til åbningsløbet, men uheld forhindrede topresultater. (Foto: Motorsporten.dk)
Da løbet går ind i anden halvdel, begynder resultatet at tegne sig efter de sidste, afgørende dueller. John Nielsen er urørlig på førstepladsen og vinder en flot sejr. På niende omgang har Casper Elgaard atter linet Jens Edman op for en overhaling i Yokohama-svinget. Denne gang lykkes overhalingen uden kontakt, men de tidligere berøringer resulterer i en 10 sekunders tidsstraf til Elgaard, der dermed ryger fra anden- til fjerdepladsen. Dermed bliver Jens Edman toer.
Imens det sker, udbremser Pontus Mörth Henrik Lundgaard i indgangen til Big Mag og er dermed nummer fire. I det endelige resultat bliver det dog til tredjepladsen, med Elgaards tidstraf.
Med to tredjepladser fik Pontus Mörth og Volvo endelig lejlighed til at vise virkelig potentiale. (Foto: Motorsporten.dk)
For Henrik Lundgaard er løbet langtfra overstået. Han har tydeligvis problemer med at holde tempo med de forankørende, og bliver da også indhentet af Martin Jensen bagfra. Trods flere forsøg fra Peugeot-køreren, holder Lundgaard femtepladsen, men kampen koster tid og Jesper Sylvest indhenter de to. Kampen mellem de to Peugeot-kørere giver atter Lundgaard lidt luft. På 11. omgang forsøger Sylvest, i sin private Peugeot 307, at udbremse Martin Jensens tilsvarende fabrikseksemplar for enden af langsiden med fatalt resultat. Sylvest rammer Jensen og får derved ødelagt sit styretøj og havner i sandkassen.
Jesper Sylvest igang med at solde Cup-sejren op, men i flot selskab af Henrik Lundgaard og Martin Jensen. (Foto: Motorsporten.dk)
Martin Jensen kan fortsætte, men er nu indhentet af Michel Nykjær og Jason Watt, der kører betydelig hurtigere end de forankørende. På den følgende omgang kommer Nykjær forbi, men Martin Jensen overhaler Seat'en på langsiden, for blot selv at blive udbremset for enden af langsiden af Jason Watt. Overhalingen er på nippet til at være i gul flagzone, på grund af Sylvests strandede racer, men Watt slipper med skrækken. Inden mål lykkes det Jason Watt at indhente Henrik Lundgaard, men målflaget kommer før overhalingen.
Dermed er sjettepladsen Watts, mens Martin Jensen bliver syver og Michel Nykjær otter. Tom Pedersen kører sig frem til tiendepladsen efter Cup-vinder Mike Legarth.
Mike Legarths, undskyld, konservative stil giver ham årets fjerde Cup-sejr i ligeså mange løb. Det store mandefald betyder at Michael Carlsen bliver toer og John Hansen treer, som sidste gennemførende. Jesper Sylvest har dog kørt til strækkeligt mange omgange til at blive klassificeret som firer i DTC Cuppen, men inden mødet med Martin Jensen lå han til en sikker førsteplads.
Chapagne-sprøjt på podiet. Glæden var forståelig nok stor hos John Nielsen og, endnu på dette tidspunkt, Casper Elgaard, der fejrer en flot 1-2 sejr i finalen. Jens Edman derimod, har opmærksomheden rettet mod noget helt andet! (Foto: Motorsporten.dk)
Resultatet af finalen
|
pos. | grid | # | kører | mærke | omg. | tid | point |
|
1. | 2. | 3 | John Nielsen | BMW 320i | 14 | 15:15.688 | 20 |
2. | 1. | 7 | Jens Edman | Toyota Corolla | 14 | 15:23.974 | 17 |
3. | 3. | 10 | Pontus Mörth | Volvo S60 | 14 | 15:24.505 | 15 |
4. | 5. | 2 | Casper Elgaard | BMW 320i | 14 | 15:26.362 | 13 |
5. | 4. | 8 | Henrik Lundgaard | Toyota Corolla | 14 | 15:27.722 | 11 |
6. | 19. | 5 | Jason Watt | Peugeot 307 | 14 | 15:28.357 | 10 |
7. | 6. | 14 | Martin Jensen | Peugeot 307 | 14 | 15:29.386 | 9 |
8. | 9. | 17 | Michel Nykjær | Seat Toledo | 14 | 15:33.024 | 8 |
9. | 7. | 99 | Mike Legarth | BMW 320i | 14 | 15:33.555 | 7 |
10. | 20. | 16 | Tom Pedersen | Honda Civic | 14 | 15:35.889 | 6 |
11. | 15. | 9 | Michael Carlsen | Peugeot 307 | 14 | 15:41.828 | 5 |
12. | 17. | 6 | John Hansen | Alfa Romeo 156 | 14 | 16:11.398 | 4 |
13. | 10. | 20 | Jesper Sylvest | Peugeot 307 | 10 | 11:05.095 | 3 |
14. | 11. | 22 | Kurt Thiim | Renault Mégane | 10 | 15:43.442 | 2 |
NC | 18. | 12 | Carsten Leveau | BMW 320i | 8 | 9:41.849 | 1 |
NC | 14. | 25 | Martin Pedersen | Peugeot 406 | 5 | 5:59.316 | 0 |
NC | 12. | 21 | Michael Schröter | VW Golf | 4 | 4:48.128 | 0 |
NC | 16. | 13 | Gunnar Kristensen | BMW 320i | 0 | 0:00.000 | 0 |
NC | 13. | 4 | Jens Reno Møller | BMW 320i | 0 | 0:00.000 | 0 |
DNS | 8. | 15 | Philip Andersen | Honda Civic | - | - | - |
DNS | 21. | 11 | Jørgen Weinreich | Nissan Primera | - | - | - |
|
Hurtigste omgang kørt af #7 Jens Edman, i 1:03,122 på 4. omgang = ny banerekord.
Lap-chart for finalen
|
pos. | kører | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|
1. | Jens Edman | 7 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 |
2. | John Nielsen | 3 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
3. | Pontus Mörth | 10 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | 2 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 | 7 |
4. | Henrik Lundgaard | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 2 | 8 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 |
5. | Casper Elgaard | 2 | 22 | 22 | 22 | 22 | 22 | 10 | 10 | 10 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 |
6. | Martin Jensen | 14 | 14 | 10 | 10 | 10 | 10 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | 14 | 5 | 5 | 5 |
7. | Mike Legarth | 99 | 10 | 14 | 14 | 14 | 14 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 17 | 14 | 14 | 14 |
8. | Philip Andersen | 15 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 17 | 17 | 17 | 17 | 17 | 5 | 17 | 17 | 17 |
9. | Michel Nykjær | 17 | 17 | 17 | 17 | 17 | 17 | 99 | 99 | 99 | 5 | 5 | 99 | 99 | 99 | 99 |
10. | Jesper Sylvest | 20 | 99 | 99 | 99 | 99 | 99 | 5 | 5 | 5 | 99 | 99 | 16 | 16 | 16 | 16 |
11. | Kurt Thiim | 22 | 16 | 16 | 5 | 5 | 5 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 9 | 9 | 9 | 9 |
12. | Michael Schröter | 21 | 9 | 5 | 16 | 16 | 16 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 6 | 6 | 6 | 6 |
13. | Jens Reno Møller | 4 | 5 | 9 | 9 | 9 | 9 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | - | - | - | - |
14. | Martin Pedersen | 25 | 25 | 21 | 21 | 21 | 25 | 12 | 12 | 12 | 22 | 22 | - | - | - | - |
15. | Michael Carlsen | 9 | 21 | 25 | 25 | 25 | 6 | 22 | 22 | 22 | - | - | - | - | - | - |
16. | Gunnar Kristensen | 13 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
17. | John Hansen | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
18. | Carsten Leveau | 12 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
19. | Jason Watt | 5 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
20. | Tom Pedersen | 16 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
21. | Jørgen Weinreich | 11 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - |
|
NB! Bemærk at #2 Casper Elgaard efterfølgende blev degraderet til fjerdepladsen efter et tidsstraf for påkørsel af Jens Edman.
Pointene
Henrik Lundgaard har overtaget føringen med 60 point, mens Martin Jensen er toer med 51. Michel Nykjær, der ankom som førende i mesterskabet, må nu dele tredjepladsen med Jens Edman, begge på 48 point.
I teammesterskabet er det fortsat Toyota Castrol Racing der solidt fører med 108 point. Team Essex Invest rykker direkte fra 0 til 66 point og den aktuelle andenplads, foran Peugeot Statoil Motorsport med 61.
Med sin fjerde sejr af ligeså mange mulige, fører Mike Legarth DTC Cuppen med 80 point foran Michael Carlsen med 61. Forsvarende Cup-vinder Jesper Sylvest deler tredjepladsen med Jens Møller, begge med 43 point.
Et utrolig flot og velkørt DTC-løb, der mere end kompencerede for skuffelsen over åbningsløbet to uger tidligere. Det var DTC fra sin bedste side, publikum var vidne til.
Team Essex Invest fik kraftig oprejsning for skuffelsen fra åbningsløbet, mens Toyota Castrol Racing fortsat er årets mest stabile team. Peugeot var også hurtige, men uheldige, mens Volvo for første gang viste potentiale med den nye S60-model.
Det var som om Cup-kørerne fik trykket på self destruction-knappen denne gang, men også her blev der kæmpet godt.
Farvel og tak! Jørgen Weinreich har bebudet at det er slut med Nissan'en. Står han og spejder efter sin nye racer i horisonten? (Foto: Motorsporten.dk)
De uheldige har nu den 5. og 6. juni til at få samlet stumperne, hvor næste afdeling vender tilbage til Jyllands-Ringen til nye dyster. Jesper O. Hansen Læs mere om: 16/05/04 - Padborg Park - DTC weekend |